ffellee

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

UPPDATERIING

Av felicia - 21 maj 2011 18:05

hhaha hej


jag har inte skrivit på , länge

hm


har ingeniting att skriva om

sucks to be me..


jaja


right nooow , sitter jag här och har väldigt, väldigt vääääldigt tråkigt

och väntar på min älskling som inte är här just nu

för han har vart på gymmet :c

men hoppas han kommer hem snart :D


imorn , blire ridning , ponnyn har äntligen fått en sadel :d

och nästa söndag ska jag rida min gamla skruttis malou :o

fett happy

har inte träffat henne på mer än ett år :o

hihi :d


nej nu ska jag fan tvinga hem hampus

för jag tycker han ska följa med mej och köpa godis (a)



PUSS



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 22 maj 2011 11:27

hejj   ska försöka få igång bloggningen igen sitter här med min älskling som mobbar mej för min blogg :(   idag ska jag till stallet , :) haha jag har ingenting att skriva om :((((((((((((((((   jaja     nu ska vi gå ner och äta...

(y'

Av felicia - 23 april 2011 21:43

Av felicia - 23 april 2011 00:18

hejsan  svejsan typ nått sånt..   jag har inte uppdaterat sen i måndags, men de är för att jag inte har nånting att skriva :(ehm   jag har tappat min piercing, jag har färgat håret min syster är hemma i sverige jag är hos hampus...

Av felicia - 18 april 2011 23:57

omg har inte skrivit sen i lördags :o förlåt !   aja, de har endå inte hänt så mke haha har vart hemma hos hampus och bott där hela helgen (y' älskar seriöst den familjen , minus hans lillasyster, hon går mej på nerverna... jaja, sen id...

Av felicia - 17 april 2011 14:30

jag är arg väldigt arg     för de första , väckte hampus lillasyster mej åtta i morse genom att skrika,smälla i dörrarna och gråta. fattar ni ? ÅTTA när jag har lov, och verkligen behöver sova..  men somnade om men vaknade en gång i kvart...

Presentation


felicia andersson ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards